Huje Towers

Nem szoktam én ilyen típusú játékot még megnézni se, de hát minden szabály alól van kivétel. A Huje Towers pedig az. Sokat hezitáltam, hogy bekerüljön-e ide, de miután nem raktam be és másnap mégis megkerestem és játszottam vele, rájöttem, hogy itt a helye. A történet magával ragadó: baktériumoknak kell segíteni, hogy ki tudjanak jutni a csatorna mélyéből a napfényes felszínre, olyan módon, hogy mindenféle nyúlós izéket építünk belőlük jó magasra. Annyira abszurd az egész, hogy az már jó. A hanghatások zseniálisak, a zene is teljesen rendben van és ahogy ezeket a nyálkás csápokat növesztik magukból a baktériumok, hát az fenomenális. Ráadásul van benne egy kicsi a logikai és egy kicsi a fizikai játékokból is. Meglepően élvezetes. Komolyan.

Posted on 14.11.09 by xor and filed under , , ,
0 Comments »

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése





Még több játék a Játékstart.com-on.